20 Temmuz 2012 Cuma

JULIE'NİN DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Şeker hamurlu doğum günü pastası tarifi
Şeker hamurlu doğum günü pastası nasıl yapılır
Şeker hamurlu gezgin pastası tarifi
    Fransa'dan yola çıkıp; İstanbul, İzmir derken çok soğuk bir günde girdi hayatımıza Julie...Biz onu ve onun her şeyi öğrenme çabasını sevdik.Ona yaptığım doğum günü pastasında da geçip geldiği yollardan bir iz olsun istedim.Her şeyi çok hızlı öğreniyor ama gene de yabancı bir ülkede, kendi dilinde doğum gününün kutlanması  onu daha mutlu eder herhalde diye düşünüyorum :)
Joyeux Anniversaire Julie.
Nice yıllara Julie. 
Dilerim, yollar seni hep mutlu olacağın yerlere götürür.

4 yorum:

  1. İlk yorumu ben göndereyim istedim. :)Naif ve sessiz ama güleryüzlü bu genç insani tanımak güzeldi.Ayrıca Pastanın üzerine Ankara!yı ilave ederek Julie nin doğum gününü kutluyorum HAPPY BIRTHDAY :)))))) JULIEEE IHOPE EVERYHING WILL BE NICE FOR YOU :)))))

    YanıtlaSil
  2. Her zaman ki gibi çok hareketli günler yaşadığımızdan pastayı biraz geç yayınladım.Doğum gününü Ankara öncesinde kutladığımızdan pastaya Ankara'yı eklememiştim.Julie adına teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ne güzel bir pasta olmuş sahibine mutlu nice yıllar olsun

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım,beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...