3 Nisan 2013 Çarşamba

GEÇMİŞ OLSUN JULIE

Şeker hamurlu kurabiye
Geçmiş olsun kurabiyesi

     Julie bizden çok uzaklarda bir operasyon geçirdi.O kadar uzaklardaydı ki, yanında olamadık ama inan aklımız hep sendeydi Julie.Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.Can, Mustafa, Nergiz ve Dayı seni çok seviyoruz, bir an önce iyileşmeni diliyoruz ve sana kucaklar dolusu çiçekle geçmiş olsun diyoruz.
     Julie prompt rétablissement.Rétablis-toi vite.Toute le monde à İzmir t'envoit ses amitiés.



12 yorum:

  1. Nergis'cim tüm duygularını kurabiye ve pastalara ne güzel aktarıyorsun. Ben tanımıyorum ama benden de geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Julie adına çok teşekkürler Kekiğim.Duygularımı tatlı tatlı anlatmanın bir yolunu bulabildiysem ne mutlu bana,sevgiler.

      Sil
  2. :)) çok güsellll ya
    Bu Julie ye çok büyük moral olur sen bir harikasın canım çok duyarlı ve hassasın biliyorum bizzat beni de ziyaret ederek çok mutlu etmiştin yaptığın kıtır çikolatalarıda unutamıyorum hatta bir kaç tanesinide evde şekerlikte anı olarak saklıyorum canım..
    ellerine sağlık Rabbim sana hastalık dert keder göstermesin hep sağlıcaklakal canım blogcu buluşmasında görüşmek üzere sevgiler.......Mucukkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Yıldız'cığım.sen de bir daha dert;keder görme dilerim.Keşke daha sık uğrayabilseydim sana.Ben de annem dolayısı ile çok günler geçirdim hastanelerde,o kadar zaman geçti halen unutamıyorum o günleri.Çok teşekkürler,en kısa zamanda görüşmek umuduyla,sevgiler.

      Sil
  3. Öncelikle Julia e çok geçmiş olsun.

    Hayatım inan bu postu görünce moral tavan yapacağı için çok mutlu olacak ve hemen iyileşecek
    ellerine sağlık güzel kalbine kocaman bir öpücük .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hatice'ciğim,dilerim biraz olsun moral olur ve en kısa zamanda iyileşir.Sevgiler.

      Sil
  4. Julie ' ye çook ççok geçmiş olsun.Ellerine sağlık hepsi çok şirin olmuşlar. Benim favorim DADİ :))))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler eltimcim.Dadi de kendini çok beğendi ama beni uğraştırdı biraz saç olmayınca şekilli bir surat zor :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun,dilerim en kısa zamanda ayağa kalkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,Julie iyileşme sürecinde...Dilerim bir an önce sağlığına kavuşur.Sevgiler.

      Sil
  6. Gezinirken bu kurabiyelere denk geldim. Çok beğendim. Ellerinize sağlık..... Kurabiyeden çok tablo gibi olmuş....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bunu beğendiyseniz Minicanlar etiketi altındaki kurabiyelerimi de beğenirsiniz o zaman :) Sevgiler.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...