17 Aralık 2018 Pazartesi

KURU CACIK

Cacık Tarifi
Kuru Cacık Tarifi
Kuru Cacık Nasıl Yapılır
Balık Krakerli Cacık Tarifi
Malzemeler:
  • 1 küçük paket balık kraker
  • 5-6 adet aynı boyda salatalık
  • 5-6 yemek kaşığı süzme yoğurt
  • 2-3 diş sarımsak 
  • Bir tutam dereotu
  • Tuz
Yapılışı:
  • Salatalıkların üste gelecek kısmından bıçakla derince bir parça çıkartılır.
  • İçi çay kaşığı yardımıyla iyice oyulur.
  • Süzme yoğurda tuz eklenip, çatalla hiç pütür kalmayıncaya kadar ezilir.
  • Ezilmiş sarımsaklar, ince kıyılmış dereotu ve salatalığın oyulan kısmı rendelenerek yoğurda iyice karıştırılır.
  • Yoğurtlu karışım salatalıkların oyduğumuz kısımlarına kaşıkla doldurulur.
  • Balık krakerler yumuşamaması için yemekten hemen önce yoğurdun üzerine gelişigüzel batırılarak servis edilir.



4 yorum:

  1. İlk defa gördüm ve duydum.Biliyorsun yemekçiyim mutlaka yapacağım.
    Birde çocukların seveceği harika sunum olmuş.Yiyecek seçen "çocukların yemelerini teşvik için" süzme yoğurt içine besinler eklenip desteklenebilir.Eline sağlık,tarifi notlarım arasına aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben de bir yerde görmedim zaten, arada değişik denemelerim oluyor böyle :) Çocuklar için de, davet sofralarına meze olarak da uygun olur diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Harika bir sunum ve tarif harika mutlaka denemeliyim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bazen bildiğimiz bir tarif farklı bir dokunuşla bambaşka bir şeymiş gibi görünüyor :)

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...