17 Haziran 2021 Perşembe

LORLU KAPYA BİBER DOLMASI

Lorlu Kapya Biber Dolması Tarifi 
Lorlu Kapya Biber Dolması Nasıl Yapılır
Malzemeler:
  • 10-15 adet kapya biber 
  • 250-300 gram tatlı lor 
  • Yarım demet dereotu
  • 10-15 adet ceviz 
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı
  • Karabiber
  • Tuz
Yapılışı:
  • Yaklaşık aynı boylardaki kapya biberler yıkanıp, kurulandıktan sonra zeytinyağı kızdırılmış kapağı kapalı tavada çevrile çevrile parçalanmadan pişirilir.
  • Biberler soğuduktan sonra bir tarafından bıçakla biraz açılıp, çekirdekli kısımları temizlenir.
  • Tatlı lora biraz tuz, biraz karabiber, ince kıyılmış dereotu ve irice dövülmüş cevizler eklenip, karıştırılır.
  • Lorlu karışım biberleri parçalamadan açılan kesikten biberlerin içine doldurulur.
  • İstenirse içlerine birer yarım ceviz konulup, ince kıyılmış dereotu serpilerek servis edilir.

2 yorum:

  1. Salatalarinizin sunumu da cok şik.Zorlama olmadan lezzetin onune gecmeden yapilan duzenlemeleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Ben de sadece dekor olsun diye yenilmeyen hiç bir şey kullanmamaya çalışıyorum. Beğeniyorsanız ne mutlu bana :)

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...