18 Mayıs 2012 Cuma

BAHÇIVAN PASTA

Şeker hamuru ile doğum günü pastası tarifi
Şeker hamuru ile doğum günü pastası nasıl yapılır
Şeker hamurundan bahçıvan pastası tarifi
                                                        
     Emeklilik hayatımızın en güzel tarafı renk renk, çeşit çeşit  bir teras dolusu çiçek sanırım. Ve evimizin gönüllü bahçıvanı, elinde hortumu, ayağında terlikleri ile günün her saati çiçeklerin hizmetinde...En çok da Nergis çiçeğinin...İklimden mi, mevsimden mi o kadar güzel çiçekler satılıyor ki, her yerden yeni yeni çiçekler alıp, dönüyoruz. Bizim bahçıvanın da işi gitgide çoğalıyor. Henüz bir duvarı kapatacak kadar begonvil yetiştirmeyi başaramadığından, bu doğum gününde de büyümüş, duvarı sarmış begonvilli bir pasta yaptım. Nice nice yıllarda çiçekler arasında mutluluk ve sağlıkla yaşamanı diliyorum.

11 yorum:

  1. Yemek sanatları müzesi açılmalı ve yaptıkların sergilenmeli Nergis! Şahsi ve nihai kararım budur!

    Begonvil cümbüşü, huzur ve dirlikle, nice yıllara =)

    YanıtlaSil
  2. Kendimi o kadar yolun başında görüyorum ki,düşüncelerin ve beğenilmek beni çok sevindirdi.Ama o kadar başarılı arkadaşlar var ki,bilmem sergide bana da yer olur mu ?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. sevgiyle dopdolu olan her şey, bana göre diğer teknik becerilerin her zaman önüne geçer ve bütün dinginliğiyle tahta oturur.
    =)

    YanıtlaSil
  4. Hem de müzenin en baş köşesinde yer alır eminim :)
    Yine ve yeniden müthiş bir pasta olmuş. Ellrine sağlık, emeğine sağlık.Doğumgünü sahibisini de ayrıca kutluyorum.Ailece mutluca :) sağlıklı bir ömür diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler eltimcim.Doğum günü çocuğu da teşekkürlerini iletiyor.Hep beraber sağlıkla,mutlulukla...

      Sil
  5. Nice mutlu hep birlikte uzun yıllar sizlere.Pastalarının kompozisyonları hep çok güzel ve sevgi dolu.ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. İyi dileklerin için çok teşekkürler canım.Herhalde,hepimizin sevdiklerimize yaptıklarımız daha bir güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bloğuna da pastana da bayıldım
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. nice mutlu yıllara...
    şeker hamuruyla yapılan pastalara bayılıyorum...
    çok şirin olmuş valla bayıldım...
    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzdaki bir çok tarife baktım, ne kadar güzeller. Çok yaratıcı, çok özgün pastalarınız, hele Anneler Günü pastasına bayıldım. Ellerinize, emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. HER ŞEY ÇOOOK GÜZEL CANIM ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...