18 Nisan 2019 Perşembe

AVOKADOLU YOĞURTLU EZME

Avokadolu Ezme Tarifi
Avokadolu Ezme Nasıl Yapılır
Avokadolu Yoğurtlu Dip Sos Tarifi
Avokadolu Yoğurtlu Ezme Tarifi
Malzemeler:

  • 1 adet avokado
  • Yarım çay bardağı süzme yoğurt 
  • 1 diş sarımsak
  • 3-4 adet ceviz
  • Dereotu
  • Limon suyu
Yapılışı: 
  • Avokado yıkanıp, bıçakla dikine çizilip kesilerek içinden çekirdeği çıkartılır.
  • Kaşık yardımıyla içi çıkartılıp, yoğurt da eklenerek derin bir kap da çatalla iyice ezilir.
  • İnce kıyılmış dereotu, dövülmüş sarımsak, ceviz, limon suyu ve tuz da eklenir.
  • Damak tadına göre malzemeler azaltılıp, çoğaltılarak dip sos veya ekmeğin üzerine sürülerek servis edilir.

3 yorum:

  1. Son zamanlarda bende avakoda tüketmeye başladım ama tadı pek de hoşuma gitmiyor. Bu tarifi deneyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu halini seviyorum ama salatalara da doğrayabilirsiniz.Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Kahvaltıya yaptım gayet güzel ve besleyici tarif için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...