27 Şubat 2019 Çarşamba

LOKUMLU KURABİYE

Lokumlu Kurabiye Tarifi
Lokumlu Kurabiye Nasıl Yapılır
Güllü Lokumlu Kurabiye Tarifi
Malzemeler:
  • 1 adet yumurta 
  • 1 çay bardağı toz şeker 
  • 1 çay bardağı nişasta
  • 1 çay bardağı yoğurt 
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 100 gram tereyağı 
  • Yarım paket kabartma tozu 
  • 1 paket vanilya
  • 3 su bardağı un
  • Güllü lokum 
  • Pudra Şekeri
Yapılışı:
  • Oda sıcaklığındaki tereyağı ve diğer malzemeler derin bir kap içinde karıştırılır.
  • Un azar azar eklenerek yumuşak bir hamur yoğurulur. 
  • Streç ile üzeri örtülen hamur, buzdolabında bir saat kadar dinlendirilir.
  • Hamur merdane ile açılıp, kalıp veya su bardağı ile yuvarlaklar kesilir.
  • Yuvarlakların dört tarafına ortada birleşmeyecek şekilde bıçakla kesikler atılır.
  • Tam ortaya güllü lokum konularak gül şekli verilir.
  • Önceden ısıtılmış 180 derece fırında hafif pembeleşene kadar pişirilir.
  • Soğuyunca pudra şekeri serpilip, servis edilir.

4 yorum:

  1. Merhaba
    Her şey çok güzel elinize saglik ama paylaşımlarınız neden gece 03.00 de geliyor o kısmını anlayamıyorum. Her gün bu saatlerde 3 kez aynı bildirimi alıyorumve telefonun sesini de kısamıyorum. Kayıttan çıkmak istemiyorum ama böyle devam ederse çıkmak zorunda kalacağım. Kontrol eder misiniz bilmiyorum ve evet yayınlama saatinizi görüyorum ama gelişi gece 02:30 ile 03.00 hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, sizin için çok can sıkıcı bir durum ama inanın ilk defa böyle bir şey duyuyorum. Paylaşımlarımı sizin de gördüğünüz gibi en geç saat 19.00 civarında yapıyorum ama size neden bu kadar geç saatte ve üç kez geldiğini ve bu mağduriyetinizi önlemek için nereyi kontrol etmem gerektiğini bilemiyorum :(

      Sil
  2. görüntüsü çok şık, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...