13 Mayıs 2015 Çarşamba

LORLU RULO SARMA

Lorlu salatalık sarma tarifi
Lorlu salatalık nasıl yapılır
     Lorlu salatalık sarması, sadece iki malzemeyle bile yapılabilen, meze, salata hatta kahvaltı sofralarında yer verebileceğiniz son derece sağlıklı ve kolay yapılabilen bir atıştırmalık aslında.Daha önce yaptığım Rulo Cacık fikrimden yola çıkarak yaptığım, rulo sarmanın iç malzemesi olarak tuz oranını ayarladığınız istediğiniz cins lor kullanabilirsiniz.
Malzemeler:
  • 5- 6 adet büyük boy salatalık 
  • Lor 
  • Maydanoz 
  • Kırmızı pul biber 
Yapılışı: 
  • İrice salatalıkların uç kısımları kesilir.
  • Salatalıklardan ortadaki çekirdekli kısmına kadar sebze soyacağı ile kabuklarıyla birlikte ince uzun şeritler çıkartılır.
  • Tatlı lor veya kaşar loru, incecik doğranmış maydanoz ve pul biberle karıştırılır.
  • Lorlu karışım kenarlar biraz boş bırakılarak salatalık dilimlerinin üzerine yayılır.
  • Şeritler rulo yapılıp, kürdanla sabitlenir.
  • Servis tabağına dikine yerleştirilip, istenirse üzerine zeytinyağı gezdirilir.

24 yorum:

  1. Cok şık ve kalorısı de az tam benlık dıyorum.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loru da yağsız bir lor olursa tam diyetlik Özay'cığım, sevgiler.

      Sil
  2. Çok hafif güzel bir çeşit. Yazın çok güzel olur.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de özellikle yazın hafif ve serin serin iyi olur :) Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  3. yine çok şık:) ellerinize sağlık şık ve pratik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. En batıdan en doğuya sevgiler :)

      Sil
  4. Günün her saati atıştırmalık olur süpermiş. kendimize, misafire,görseli de çok şık ellerine sağlık nergis'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Hatice'ciğim.Önümüz yaz, en azından bir öğüne uyar değil mi :) Sevgiler.

      Sil
  5. Harikaymış birbirine çok yakışan 2 lezzet bir arada eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de süzme yoğurtlu rulo cacık yapmıştım o da yakışmıştı :) Teşekkür ediyorum, sevgiler.

      Sil
  6. çok değişik tarifleriniz ve fikirleriniz var sunum da güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, az da olsa fikir verebiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  7. işte böyle şeylere bayılıyorum, çok iyi fikir oldu benim için
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de klasik bildiğimiz tariflerdense, değişik gördüğüm yada o an aklıma gelen şeyleri denemeyi seviyorum.Sevgiler.

      Sil
  8. çok şık ve lezzetli gözüküyor.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  9. Süper bir kahvaltılık... Pazar menümüz belli oldu..:)

    YanıtlaSil
  10. Diyet için çok uygun bir tarif ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz kapıda, diyet yapmak lazım ama :) Çok teşekkürler.

      Sil
  11. Şu ara düşük kalorili ama tok tutacak yemekler peşindeyim.:) Bu tarif benim için mükemmel oldu. Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından öğün aralarında atıştırmalık olarak işimize yarar umarım :) Çok teşekkür ediyorum, sevgiler.

      Sil
  12. ikram sofralarında da özellikle kahvaltı sofralarında yer alabilecek göz kamaştırıcı hemde çok basit bir tarif ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltılar için, ikisi bir arada tariflerden :) Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle.

      Sil

BLOG HESABI OLMADAN YORUM BIRAKMAK İSTEYENLER ;
''Yorumlama Biçimi'' isimli kutucuğa tıkladıktan sonra ''Anonim'' ayarını seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.Yorum bıraktığınızda adınızı da yazarsanız sevinirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...